KOMISIJA  za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj  68/2025 od 11. travnja 2025. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk objavljuje

POZIV ZA TESTIRANJE KANDIDATIMA/KINJAMA

koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u

Narodnim novinama“, broj 68/2025 od 11. travnja 2025. godine

za radno mjesto:

  1. Voditelj ustrojstvene jedinice 3 (Rukovoditelj odsjeka za upravljanje objektom Geo info centar Voćin – 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme (do povratka djelatnice sa rodiljnog dopusta)

R.br.

Inicijali (Ime i prezime)

Datum rođenja

1.

M.R.

21.08.1995.

2.

I.R.

19.03.1983.

3.

A.P.

28.10.1974.

DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA:

ponedjeljak, 05. svibnja 2025. godine

Prema rasporedu:

08:45 – 09:00 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravne prostorije JU PP Papuk, Trg Gospe Voćinske 13, Voćin, I. kat

09:00 – 09:30

Provjera znanja:

pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19, 1027/19 i 155/23

https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode

2. pisani test iz poznavanja sadržaja web stranice PP Papuk:

Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr)

PRAVILA TESTIRANJA

1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.

2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.

Molimo ponesite kemijske olovke.

3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.

4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:

– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama

– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva

– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje

– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja

Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.

5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju odmah po objavi rezultata na dan održavanja testiranja. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.

6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.

7. Ravnatelj JU PP Papuk donosi prijedlog Odluke o imenovanju kandidata na temelju rezultata provedenog natječaja, a konačnu odluku o imenovanju kandidata donosi Upravno vijeće JU PP Papuk.

8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.

9. Kandidat/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.