Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 133/2020 od 02. prosinca 2020. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk objavljuje
POZIV ZA TESTIRANJE KANDIDATIMA/KINJAMA
koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 133/2020 od 02. prosinca 2020. godine
Testiranja će se provoditi za sljedeća radna mjesta:
1. Stručni suradnik za marketing i prodaju:
Redni broj | Inicijali | Datum rođenja |
---|---|---|
1 | H.T. | 12.1.1988. |
2 | M.Ć. | 30.07.1985. |
3 | D.R. | 30.12.1966. |
4 | I.P. | 07.01.1991. |
5 | M.J.V. | 28.01.1986. |
2. Stručni suradnik – biolog:
Redni broj | Inicijali | Datum rođenja |
---|---|---|
1 | M.B. | 12.01.1988. |
2 | H.H. | 23.02.1990. |
2 | N.R. | 27.02.1984. |
DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA:
Ponedjeljak, 21. prosinca 2020. godine
Prema rasporedu:
1. Za radno mjesto Stručni suradnik za marketing i prodaju:
09:00-09:15 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
09:15-09:45 | Provjera znanja:
– pisani test iz poznavanja Zakona o zaštiti prirode i Plana upravljanja PP Papuk |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
Za radno mjesto Stručni suradnik biolog:
09:45-10:00 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
10:00-10:30 | Provjera znanja:
– za radno mjesto stručni suradnik biolog: – pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja: 1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19 i 127/19 https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode 2. Plan upravljanja Parkom prirode Papuk 3. Stručna podloga zaštite prirode za prostorni plan područja posebnih obilježja Parka prirode Papuk |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr)
VAŽNA OBAVIJEST!!!
TESTIRANJE ĆE SE PROVESTI UZ STROGO POŠTIVANJE SVIH PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA (OBAVEZNO NOŠENJE ZAŠTITNIH MASKI, DEZINFEKCIJA RUKU I PRIDRŽAVANJE PROPISANOG SOCIJALNOG RAZMAKA)
PRAVILA TESTIRANJA
1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.
UPOZORENJE:
Kandidati/kinje koji dođu nakon predviđenog sata za dolazak u zgradu JU Park prirode Papuk, neće moći pristupiti testiranju.
2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.
***Molimo ponesite kemijske olovke.***
3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.
4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje
– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja
Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.
5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju. O mjestu i vremenu održavanja razgovora (intervjua) kandidati koji ostvare potrebni broj bodova na pismenom testiranju biti će obavješteni na dan održavanja testiranja putem web stranice. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.
6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.
7. Ravnatelj donosi odluku o odabiru kandidata/kinja za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2. i 3., a Upravno vijeće JU PP Papuk za radno mjesto pod rednim brojem 4.. Izabranim kandidatima dostavlja se odluka o odabiru, radi dostave uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta kao i svim kandidatima prijavljenim na javni natječaj. Nakon dostave uvjerenja ravnatelj sa odabranim kandidatima/kinjama sklapa ugovor o radu.
8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.
9. Kandidat/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.