Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 133/2020 od 02. prosinca 2020. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk objavljuje

POZIV ZA TESTIRANJE KANDIDATIMA/KINJAMA

koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 133/2020 od 02. prosinca 2020. godine

Testiranja će se provoditi za sljedeća radna mjesta:

1. Stručni suradnik za marketing i prodaju:

Redni broj Inicijali Datum rođenja
1 H.T. 12.1.1988.
2 M.Ć. 30.07.1985.
3 D.R. 30.12.1966.
4 I.P. 07.01.1991.
5 M.J.V. 28.01.1986.

2. Stručni suradnik – biolog:

Redni broj Inicijali Datum rođenja
1 M.B. 12.01.1988.
2 H.H. 23.02.1990.
2 N.R. 27.02.1984.

DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA:

Ponedjeljak, 21. prosinca 2020. godine

Prema rasporedu:

1. Za radno mjesto Stručni suradnik za marketing i prodaju:

09:00-09:15 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

09:15-09:45 Provjera znanja:

– pisani test iz poznavanja Zakona o zaštiti prirode i Plana upravljanja PP Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Za radno mjesto Stručni suradnik biolog:

09:45-10:00 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

10:00-10:30 Provjera znanja:

– za radno mjesto stručni suradnik biolog: – pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19 i 127/19

https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode

2. Plan upravljanja Parkom prirode Papuk

3. Stručna podloga zaštite prirode za prostorni plan područja posebnih obilježja Parka prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr)

VAŽNA OBAVIJEST!!!

TESTIRANJE ĆE SE PROVESTI UZ STROGO POŠTIVANJE SVIH PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA (OBAVEZNO NOŠENJE ZAŠTITNIH MASKI, DEZINFEKCIJA RUKU I PRIDRŽAVANJE PROPISANOG SOCIJALNOG RAZMAKA)

PRAVILA TESTIRANJA

1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.

UPOZORENJE:

Kandidati/kinje koji dođu nakon predviđenog sata za dolazak u zgradu JU Park prirode Papuk, neće moći pristupiti testiranju.
2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.

***Molimo ponesite kemijske olovke.***

3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.

4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje
– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja
Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.

5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju. O mjestu i vremenu održavanja razgovora (intervjua) kandidati koji ostvare potrebni broj bodova na pismenom testiranju biti će obavješteni na dan održavanja testiranja putem web stranice. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.

6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.

7. Ravnatelj donosi odluku o odabiru kandidata/kinja za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2. i 3., a Upravno vijeće JU PP Papuk za radno mjesto pod rednim brojem 4.. Izabranim kandidatima dostavlja se odluka o odabiru, radi dostave uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta kao i svim kandidatima prijavljenim na javni natječaj. Nakon dostave uvjerenja ravnatelj sa odabranim kandidatima/kinjama sklapa ugovor o radu.

8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.

9. Kandidat/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.