Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 62/2021 od 02. lipnja 2021. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk objavljuje
POZIV ZA TESTIRANJE KANDIDATIMA/KINJAMA
koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 62/2021. od 02. lipnja 2021. godine.
Testiranja će se provoditi za sljedeća radna mjesta:
1. Čuvar/ica prirode III. vrste:
Redni broj | Inicijali | Datum rođenja |
---|---|---|
1 | M.L | 26.9.1985. |
2 | M.B | 03.04.1975. |
3 | A.S | 28.02.1975. |
4 | D.B | 02.05.1997. |
5 | I.L | 12.05.1989. |
6 | M.Ć | 30.07.1985. |
7 | J.V | 26.05.1987. |
8 | H.V | 09.12.1985. |
9 | J.R | 11.01.1985. |
10 | M.L | 23.04.1974. |
11 | J.M | 07.02.1982. |
12 | S.LJ | 02.07.1972. |
13 | B.C | 03.01.1984. |
2. Stručni/a referent/ica – vodič/edukator
Redni broj | Inicijali | Datum rođenja |
---|---|---|
1 | J.V | 26.05.1987. |
2 | J.R | 11.01.1985. |
3 | V.V | 23.08.1992. |
4 | J.M | 07.02.1982. |
5 | D.D | 21.03.1995. |
6 | S.LJ | 02.07.1972. |
3. Konobarica:
Redni broj | Inicijali | Datum rođenja |
---|---|---|
1 | M.L | 23.04.1974. |
2 | E.B | 06.10.1998. |
DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA:
ČETVRTAK, 24. lipnja 2021. godine
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46
Prema rasporedu za sljedeća radna mjesta:
Čuvar prirode III. vrste
08:45-09:00 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
09:00-09:30 |
Provjera znanja: |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
Stručni/a referent/ica – vodič/edukator i za radno mjesto Konobar:
09:30-09:45 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
09:45-10:15 | Provjera znanja:
– za radno mjesto Stručni/a referent/ica – vodič/edukator: – pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja: 1. Zakon o zaštiti prirode NN 80/13 , 15/18 – za radno mjesto Konobar: pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja: |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
VAŽNA OBAVIJEST!!!
TESTIRANJE ĆE SE PROVESTI UZ STROGO POŠTIVANJE SVIH PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA (OBAVEZNO NOŠENJE ZAŠTITNIH MASKI, DEZINFEKCIJA RUKU I PRIDRŽAVANJE PROPISANOG SOCIJALNOG RAZMAKA)
Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja za sva radna mjesta dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr).
PRAVILA TESTIRANJA
1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.
UPOZORENJE:
Kandidati/kinje koji dođu nakon predviđenog sata za dolazak u zgradu JU Park prirode Papuk, neće moći pristupiti testiranju.
2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.
Molimo ponesite kemijske olovke.
3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.
4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje
– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja
Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.
5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju. O mjestu i vremenu održavanja razgovora (intervjua) kandidati koji ostvare potrebni broj bodova na pismenom testiranju biti će obavješteni na dan održavanja testiranja putem web stranice. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.
6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.
7. Ravnatelj donosi odluku o odabiru kandidata/kinja za radna mjesta pod rednim brojem 2. i 3., a Upravno vijeće JU PP Papuk za radno mjesto pod rednim brojem 1. Izabranim kandidatima dostavlja se odluka o odabiru, radi dostave uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta kao i svim kandidatima prijavljenim na javni natječaj. Nakon dostave uvjerenja ravnatelj sa odabranim kandidatima/kinjama sklapa ugovor o radu.
8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.
9. Kandidat/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.