Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 62/2021 od 02. lipnja 2021. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk objavljuje

POZIV ZA TESTIRANJE KANDIDATIMA/KINJAMA

koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 62/2021. od 02. lipnja 2021. godine.

Testiranja će se provoditi za sljedeća radna mjesta:

1. Čuvar/ica prirode III. vrste:

Redni broj Inicijali Datum rođenja
1 M.L 26.9.1985.
2 M.B 03.04.1975.
3 A.S 28.02.1975.
4 D.B 02.05.1997.
5 I.L 12.05.1989.
6 M.Ć 30.07.1985.
7 J.V 26.05.1987.
8 H.V 09.12.1985.
9 J.R 11.01.1985.
10 M.L 23.04.1974.
11 J.M 07.02.1982.
12 S.LJ 02.07.1972.
13 B.C 03.01.1984.

2. Stručni/a referent/ica – vodič/edukator

Redni broj Inicijali Datum rođenja
1 J.V 26.05.1987.
2 J.R 11.01.1985.
3 V.V 23.08.1992.
4 J.M 07.02.1982.
5 D.D 21.03.1995.
6 S.LJ 02.07.1972.

3. Konobarica:

Redni broj Inicijali Datum rođenja
1 M.L 23.04.1974.
2 E.B 06.10.1998.

DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA:

ČETVRTAK, 24. lipnja 2021. godine

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Prema rasporedu za sljedeća radna mjesta:

Čuvar prirode III. vrste

08:45-09:00 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

09:00-09:30

Provjera znanja:
– za radno mjesto Čuvar prirode III. vrste: – pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:
1. Zakon o zaštiti prirode NN 80/13 , 15/18
2. Web stranica PP Papuk i Geoparka Papuk https://pp-papuk.hr 
3. Plan upravljanja Parkom prirode Papuk
4. Stručna podloga zaštite prirode za prostorni plan područja posebnih obilježja Parka prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Stručni/a referent/ica – vodič/edukator i za radno mjesto Konobar:

09:30-09:45 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

09:45-10:15 Provjera znanja:

za radno mjesto Stručni/a referent/ica – vodič/edukator: – pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

1. Zakon o zaštiti prirode NN 80/13 , 15/18
2. Web stranica PP Papuk i Geoparka Papuk https://pp-papuk.hr 
3. Plan upravljanja Parkom prirode Papuk
4. Stručna podloga zaštite prirode za prostorni plan područja posebnih obilježja Parka prirode Papuk

za radno mjesto Konobar: pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

1. web stranica Parka prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

VAŽNA OBAVIJEST!!!

TESTIRANJE ĆE SE PROVESTI UZ STROGO POŠTIVANJE SVIH PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA (OBAVEZNO NOŠENJE ZAŠTITNIH MASKI, DEZINFEKCIJA RUKU I PRIDRŽAVANJE PROPISANOG SOCIJALNOG RAZMAKA)

Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja za sva radna mjesta dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr).

PRAVILA TESTIRANJA

1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.

UPOZORENJE:

Kandidati/kinje koji dođu nakon predviđenog sata za dolazak u zgradu JU Park prirode Papuk, neće moći pristupiti testiranju.
2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.

Molimo ponesite kemijske olovke.

3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.

4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje
– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja
Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.

5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju. O mjestu i vremenu održavanja razgovora (intervjua) kandidati koji ostvare potrebni broj bodova na pismenom testiranju biti će obavješteni na dan održavanja testiranja putem web stranice. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.

6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.

7. Ravnatelj donosi odluku o odabiru kandidata/kinja za radna mjesta pod rednim brojem 2. i 3., a Upravno vijeće JU PP Papuk za radno mjesto pod rednim brojem 1. Izabranim kandidatima dostavlja se odluka o odabiru, radi dostave uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta kao i svim kandidatima prijavljenim na javni natječaj. Nakon dostave uvjerenja ravnatelj sa odabranim kandidatima/kinjama sklapa ugovor o radu.

8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.

9. Kandidat/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.