Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 153/2024 od 27. prosinca 2024. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk objavljuje

POZIV ZA TESTIRANJE KANDIDATIMA/KINJAMA

koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u  Narodnim novinama“, broj 153/2024 od 27. prosinca 2024. godine

za radno mjesto:

  1. Suradnik – 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme do povratka djelatnice sa rodiljnog dopusta

R.br.

Inicijali (Ime i prezime)

Datum rođenja

1.

A.Č.

09.01.1989.

  1. Konobar – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme

R.br.

Inicijali (Ime i prezime)

Datum rođenja

1.

D.S.

10.05.1991.

2.

K.B.

09.01.1984.

DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA:

četvrtak, 16. siječnja 2025. godine

Prema rasporedu:

  1. Za radno mjesto Suradnik1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme do povratka djelatnice sa rodiljnog dopusta

08:45 – 09:00 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk, Trg Gospe Voćinske 13, 33522 Voćin

09:00 – 09:30

Provjera znanja:

pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

1. Provjera znanja:

pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

  • 1. Zakon o proračunu (NN 144/2021)
  • Pravilnik o proračunskom računovodstvu i računskom planu
  • Pravilnik o proračunskim klasifikacijama
  • Pravilnik o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu

te www.pp-papuk.hr

  1. Za radno mjesto Konobar – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme

08:45 – 09:00 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk, Trg Gospe Voćinske 13, 33522 Voćin

09:00 – 09:30

Provjera znanja:

pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

1. pisani test iz poznavanja sadržaja Zakona o zaštiti prirode (NN 80/13, 15/18, 14/19 i 127/19 i 155/23) i sadržaja web stranice PP Papuk

Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr)

PRAVILA TESTIRANJA

1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.

2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.

Molimo ponesite kemijske olovke.

3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.

4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:

– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama

– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva

– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje

– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja

Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.

5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju odmah po objavi rezultata na dan održavanja testiranja. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.

6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.

7. Ravnatelj JU PP Papuk donosi Odluku o imenovanju kandidata na temelju rezultata provedenog natječaja.

8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.

9. Kandidt/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.