KOMISIJA za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 63/2025 od 02. travnja 2025. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk objavljuje
POZIV ZA TESTIRANJE
KANDIDATIMA/KINJAMA
koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u
„Narodnim novinama“, broj 63/2025 od 02. travnja 2025. godine
za radno mjesto:
-
Referent (vodič/edukator) – 3 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme u Odjel za marketing i turizam, Odsjek za turizam, 2 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme u Odjel za organizaciju i posjećivanje, Odsjek za upravljanje objektom Geo info centar Voćin
R.br. |
Inicijali (Ime i prezime) |
Datum rođenja |
1. |
T.Š. |
22.05.1994. |
2. |
F.M. |
29.11.1997. |
3. |
N.I. |
16.05.1997. |
4. |
D.S. |
10.05.1991. |
5. |
E.B. |
06.10.1998. |
6. |
M.V.Š. |
11.11.1993. |
7. |
M.S. |
28.10.1995. |
8. |
I.V. |
05.06.1995. |
9. |
L.M.G. |
02.10.1992. |
10. |
J.V. |
25.05.1987. |
11. |
M.V. |
25.08.1977. |
12. |
J.M. |
30.10.1978. |
13. |
M.B. |
08.08.1986. |
-
Radnik na održavanju parka prirode (Domar) – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme u Odjel tehničkih poslova i održavanja
R.br. |
Inicijali (Ime i prezime) |
Datum rođenja |
1. |
M.M. |
09.08.1964. |
2. |
A.DŽ. |
12.08.2004. |
3. |
L.C. |
26.05.1999. |
4. |
L.L. |
10.01.2003. |
5. |
I.D. |
01.02.1988. |
DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA:
utorak, 22. travnja 2025. godine
Prema rasporedu:
Za radno mjesto Referent (vodič/edukator) od rednog broja 1. – 6.:
08:45 – 09:00 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk |
Upravne prostorije JU PP Papuk, Trg Gospe Voćinske 13, Voćin, I. kat |
09:00 – 09:30 |
Provjera znanja:
pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja: 1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19, 1027/19 i 155/23 https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode 2. pisani test iz poznavanja sadržaja web stranice PP Papuk: |
Za radno mjesto Referent (vodič/edukator) od rednog broja 7. – 13.:
09:30 – 09:45 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk |
Upravne prostorije JU PP Papuk, Trg Gospe Voćinske 13, Voćin, I. kat |
09:45 – 10:15 |
Provjera znanja:
pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja: 1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19, 1027/19 i 155/23 https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode 2. pisani test iz poznavanja sadržaja web stranice PP Papuk: |
Za radno mjesto Radnik na održavanju parka prirode:
10:15 – 10:30 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk |
Upravne prostorije JU PP Papuk, Trg Gospe Voćinske 13, Voćin, I. kat |
10:30 – 11:00 |
Provjera znanja:
pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja: 1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19, 1027/19 i 155/23 https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode 2. pisani test iz poznavanja sadržaja web stranice PP Papuk: |
Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr)
PRAVILA TESTIRANJA
1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.
2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.
Molimo ponesite kemijske olovke.
3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.
4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje
– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja
Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.
5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju odmah po objavi rezultata na dan održavanja testiranja. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.
6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.
7. Ravnatelj JU PP Papuk donosi Odluku o imenovanju kandidata na temelju rezultata provedenog natječaja.
8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.
9. Kandidt/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.