Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 120/2023 od 18. listopada 2023. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk upućuje
POZIV ZA TESTIRANJE KANDIDATIMA/KINJAMA
koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 120/2023 od 18. listopada 2023. godine za radna mjesta:
1. Domar – 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme:
Redni broj | Inicijali (Ime i prezime) | Datum rođenja |
---|---|---|
1. | R.C. | 15.10.1970. |
2. | I.T. | 11.07.1991. |
3. | I.B. | 18.09.1980. |
4. | M.J. | 10.01.2004. |
DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA: 13. studenog 2023. godine (ponedjeljak)
Prema rasporedu za sljedeća radna mjesta:
1. Domar – 1 izvršitelj/izvršiteljica na neodređeno vrijeme:
Vrijeme održavanja | Aktivnost | Lokacija |
---|---|---|
09:00 – 09:15 |
Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
09:15 – 09:45 |
Provjera znanja: – pisani test iz poznavanja sadržaja Zakona o zaštiti prirode (NN 80/13, 15/18, 14/19 i 127/19) i sadržaja web stranice PP Papuk |
Dvorana, prizemlje |
Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja za sva radna mjesta dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr).
PRAVILA TESTIRANJA
1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.
UPOZORENJE: Kandidati/kinje koji dođu nakon predviđenog sata za dolazak u zgradu JU Park prirode Papuk, neće moći pristupiti testiranju.
2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.
Molimo ponesite kemijske olovke.
3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.
4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje
– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja
Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.
5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju. O mjestu i vremenu održavanja razgovora (intervjua) kandidati koji ostvare potrebni broj bodova na pismenom testiranju biti će obavješteni na dan održavanja testiranja putem web stranice. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.
6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.
7. Ravnatelj donosi odluku o odabiru kandidata/kinja za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2. i 3., a Upravno vijeće JU PP Papuk za radno mjesto pod rednim brojem 4.. Izabranim kandidatima dostavlja se odluka o odabiru, radi dostave uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta kao i svim kandidatima prijavljenim na javni natječaj. Nakon dostave uvjerenja ravnatelj sa odabranim kandidatima/kinjama sklapa ugovor o radu.
8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.
9. Kandidat/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku