Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 120/2023 od 18. listopada 2023. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk upućuje

POZIV ZA TESTIRANJE KANDIDATIMA/KINJAMA

koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 120/2023 od 18. listopada 2023. godine za radna mjesta:

1. Domar – 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme:

Redni broj Inicijali (Ime i prezime) Datum rođenja
1. R.C. 15.10.1970.
2. I.T. 11.07.1991.
3. I.B. 18.09.1980.
4. M.J. 10.01.2004.

DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA: 13. studenog 2023. godine (ponedjeljak)

Prema rasporedu za sljedeća radna mjesta:

1. Domar – 1 izvršitelj/izvršiteljica na neodređeno vrijeme:

Vrijeme održavanja Aktivnost Lokacija

09:00 – 09:15

Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

09:15 – 09:45

Provjera znanja:

– pisani test iz poznavanja sadržaja Zakona o zaštiti prirode (NN 80/13, 15/18, 14/19 i 127/19) i sadržaja web stranice PP Papuk

Dvorana, prizemlje

Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja za sva radna mjesta dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr).

PRAVILA TESTIRANJA

1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.

UPOZORENJE: Kandidati/kinje koji dođu nakon predviđenog sata za dolazak u zgradu JU Park prirode Papuk, neće moći pristupiti testiranju.

2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.
Molimo ponesite kemijske olovke.

3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.

4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje
– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja
Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.

5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju. O mjestu i vremenu održavanja razgovora (intervjua) kandidati koji ostvare potrebni broj bodova na pismenom testiranju biti će obavješteni na dan održavanja testiranja putem web stranice. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.

6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.

7. Ravnatelj donosi odluku o odabiru kandidata/kinja za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2. i 3., a Upravno vijeće JU PP Papuk za radno mjesto pod rednim brojem 4.. Izabranim kandidatima dostavlja se odluka o odabiru, radi dostave uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta kao i svim kandidatima prijavljenim na javni natječaj. Nakon dostave uvjerenja ravnatelj sa odabranim kandidatima/kinjama sklapa ugovor o radu.

8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.

9. Kandidat/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku