KOMISIJA za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 22/2022 od 23. veljače 2022. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk
POZIV ZA TESTIRANJE
KANDIDATIMA/KINJAMA
koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u
„Narodnim novinama“, broj 22/2022 od 23. veljače 2022. godine
za radno mjesto:
1. Stručni suradnik za financijsko – računovodstvene poslove – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme
R.br. |
Inicijali (Ime i prezime) |
Datum rođenja |
1. |
S.K. |
12.08.1988. |
2. |
I.K. |
28.11.1992. |
3. |
M.P. |
25.01.1991. |
4. |
K.M. |
24.09.1991. |
5. |
R.J. |
11.07.1985. |
6. |
P.M. |
05.06.1996. |
7. |
M.Ć. |
30.07.1985. |
8. |
I.S. |
14.08.1980. |
9. |
A.K. |
12.04.1982. |
10. |
M.K. |
19.05.1984. |
11. |
Z.L. |
07.11.1970. |
12. |
T.K. |
27.06.1992. |
13. |
D.P. |
02.03.1992. |
14. |
K.O. |
07.04.1979. |
15. |
M.Š. |
31.01.1993. |
16. |
M.R. |
17.06.1977. |
17. |
D.R. |
30.12.1966. |
2. Viši stručni savjetnik za turizam – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme
R.br. |
Inicijali (Ime i prezime) |
Datum rođenja |
1. |
V.S. |
14.01.1989. |
2. |
M.Ć. |
30.07.1985. |
3. |
K.O. |
07.04.1979. |
4. |
D.B. |
21.05.1958. |
5. |
V.Š. |
15.02.1991. |
6. |
M.R. |
17.06.1977. |
7. |
D.R. |
30.12.1966. |
3. Prodavač – 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme
R.br. |
Inicijali (Ime i prezime) |
Datum rođenja |
1. |
M.B. |
21.05.1990. |
2. |
M.L. |
03.02.1984. |
3. |
I.M. |
14.06.1979. |
4. |
M.D. |
14.01.1983. |
5. |
N.S. |
29.07.1991. |
6. |
A.V. |
07.01.1968. |
7. |
M.L. |
16.03.1979. |
8. |
M.T. |
02.09.1995. |
4. Vozač – 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme
R.br. |
Inicijali (Ime i prezime) |
Datum rođenja |
1. |
S.M. |
25.08.1971. |
DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA:
Četvrtak, 17. ožujka 2022. godine
Prema rasporedu:
Za radno mjesto Stručni suradnik za financijsko – računovodstvene poslove:
08:45 – 09:00 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
09:00 – 09:30 |
Provjera znanja:
pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:
|
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
Za radno mjesto Viši stručni savjetnik za turizam:
09:30 – 09:45 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
09:45 – 10:15 |
Provjera znanja:
pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja: 1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19 i 127/19 https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode 2. Plan upravljanja Parkom prirode Papuk https://pp-papuk.hr/wp-content/themes/papuk/documents/9_plan_upravljanja%20PP%20Papuk.pdf |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
Za radno mjesto Prodavač:
09:30 – 09:45 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
09:45 – 10:15 |
Provjera znanja:
pisani test iz poznavanja sadržaja web stranice PP Papuk:
|
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
Za radno mjesto Vozač:
09:30 – 09:45 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
09:45 – 10:15 |
Provjera znanja:
pisani test iz poznavanja sadržaja web stranice PP Papuk:
|
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr)
VAŽNA OBAVIJEST!!!
TESTIRANJE ĆE SE PROVESTI UZ STROGO POŠTIVANJE SVIH PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA (OBAVEZNO NOŠENJE ZAŠTITNIH MASKI, DEZINFEKCIJA RUKU I PRIDRŽAVANJE PROPISANOG SOCIJALNOG RAZMAKA)
PRAVILA TESTIRANJA
1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.
2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.
Molimo ponesite kemijske olovke.
3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.
4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje
– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja
Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.
5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju odmah po objavi rezultata na dan održavanja testiranja. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.
6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.
7. Ravnatelj JU PP Papuk donosi Odluku o imenovanju kandidata na temelju rezultata provedenog natječaja.
8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.
9. Kandidt/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.