KOMISIJA  za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj  22/2022 od 23. veljače 2022. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk

POZIV ZA TESTIRANJE

KANDIDATIMA/KINJAMA

koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u

Narodnim novinama“, broj 22/2022 od 23. veljače 2022. godine

za radno mjesto:

1. Stručni suradnik za financijsko – računovodstvene poslove – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme

R.br.

Inicijali (Ime i prezime)

Datum rođenja

1.

S.K.

12.08.1988.

2.

I.K.

28.11.1992.

3.

M.P.

25.01.1991.

4.

K.M.

24.09.1991.

5.

R.J.

11.07.1985.

6.

P.M.

05.06.1996.

7.

M.Ć.

30.07.1985.

8.

I.S.

14.08.1980.

9.

A.K.

12.04.1982.

10.

M.K.

19.05.1984.

11.

Z.L.

07.11.1970.

12.

T.K.

27.06.1992.

13.

D.P.

02.03.1992.

14.

K.O.

07.04.1979.

15.

M.Š.

31.01.1993.

16.

M.R.

17.06.1977.

17.

D.R.

30.12.1966.

2. Viši stručni savjetnik za turizam – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme

R.br.

Inicijali (Ime i prezime)

Datum rođenja

1.

V.S.

14.01.1989.

2.

M.Ć.

30.07.1985.

3.

K.O.

07.04.1979.

4.

D.B.

21.05.1958.

5.

V.Š.

15.02.1991.

6.

M.R.

17.06.1977.

7.

D.R.

30.12.1966.

3. Prodavač – 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme

R.br.

Inicijali (Ime i prezime)

Datum rođenja

1.

M.B.

21.05.1990.

2.

M.L.

03.02.1984.

3.

I.M.

14.06.1979.

4.

M.D.

14.01.1983.

5.

N.S.

29.07.1991.

6.

A.V.

07.01.1968.

7.

M.L.

16.03.1979.

8.

M.T.

02.09.1995.

4. Vozač – 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme

R.br.

Inicijali (Ime i prezime)

Datum rođenja

1.

S.M.

25.08.1971.

DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA:

Četvrtak, 17. ožujka 2022. godine

Prema rasporedu:

Za radno mjesto Stručni suradnik za financijsko – računovodstvene poslove:

08:45 – 09:00 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

09:00 – 09:30

Provjera znanja:

pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

  • 1. Zakon o proračunu (NN 144/2021)
  • Pravilnik o proračunskom računovodstvu i računskom planu
  • Pravilnik o proračunskim klasifikacijama
  • Pravilnik o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu
  • te www.pp-papuk.hr

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Za radno mjesto Viši stručni savjetnik za turizam:

09:30 – 09:45 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

09:45 – 10:15

Provjera znanja:

pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19 i 127/19

https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode

2. Plan upravljanja Parkom prirode Papuk

https://pp-papuk.hr/wp-content/themes/papuk/documents/9_plan_upravljanja%20PP%20Papuk.pdf

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Za radno mjesto Prodavač:

09:30 – 09:45 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

09:45 – 10:15

Provjera znanja:

pisani test iz poznavanja sadržaja web stranice PP Papuk:

  • www.pp-papuk.hr

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Za radno mjesto Vozač:

09:30 – 09:45 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

09:45 – 10:15

Provjera znanja:

pisani test iz poznavanja sadržaja web stranice PP Papuk:

  • www.pp-papuk.hr

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr)

VAŽNA OBAVIJEST!!!

TESTIRANJE ĆE SE PROVESTI UZ STROGO POŠTIVANJE SVIH PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA (OBAVEZNO NOŠENJE ZAŠTITNIH MASKI, DEZINFEKCIJA RUKU I PRIDRŽAVANJE PROPISANOG SOCIJALNOG RAZMAKA)

PRAVILA TESTIRANJA

1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.

2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.

Molimo ponesite kemijske olovke.

3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.

4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:

– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama

– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva

– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje

– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja

Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.

5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju odmah po objavi rezultata na dan održavanja testiranja. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.

6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.

7. Ravnatelj JU PP Papuk donosi Odluku o imenovanju kandidata na temelju rezultata provedenog natječaja.

8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.

9. Kandidt/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.