KOMISIJA za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 45/2023 od 26. travnja 2023. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk upućuje Poziv na testiranje kandidatima/kandidatkinjama koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 45/2023 od 26. travnja 2023. godine

Za radno mjesto:

1. Čuvar/ica prirode III. vrste na neodređeno vrijeme – 1 izvršitelja

Redni broj Inicijali (ime i prezime) Datum rođenja
1 N.M. 06.08.1977.
2 F.E. 14.10.1997.
3 T.J. 28.06.1998.
4 T.Š. 22.05.1994.
5 D.N. 28.12.1985.
6 M.Š. 31.01.1993.

Stručni referent vodič – edukator na određeno vrijeme (stalni sezonac) – 1 izvršitelj

Redni broj Inicijali (ime i prezime) Datum rođenja
1 M.B. 07.09.1996.
2 T.Š. 22.05.1994.

Prema rasporedu:

DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA: 16. svibnja 2023. godine (utorak)

Vrijeme Aktivnost Mjesto
11:45 – 12:00 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

12:00 – 12:30 Provjera znanja:
– pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:
1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19 i 127/19
https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode
2. Plan upravljanja Parkom prirode Papuk
Plan upravljanja JU PP Papuk
3. www.pp-papuk.hr
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr)
PRAVILA TESTIRANJA
1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.
2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.
Molimo ponesite kemijske olovke.
3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da u kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.
4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje
– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja
Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.
5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju odmah po objavi rezultata na dan održavanja testiranja. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.
6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.
7. Ravnatelj JU PP Papuk odnosno Upravno vijeće JU PP Papuk donosi Odluku o imenovanju kandidata na temelju rezultata provedenog natječaja.
8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.
9. Kandidt/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.