Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 33/2019 od 20. ožujka 2020. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk objavljuje Poziv na testiranje kandidatima/kandidatkinjama koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja

Za radno mjesto:

 

  1. Stručni suradnik za marketing i prodaju:
R.br. Inicijali (Ime i prezime) Datum rođenja
1. N.E. 06.10.1989.
2. D.R. 30.12.1966.
3. M.S. 09.11.1968.
4. V.M. 12.10.1984.
5. J.M. 05.08.1987.

 

DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA:

Srijeda, 27. svibnja 2020. godine

 

Prema rasporedu:

9:00 – 09:15 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46
09:15 – 09:45 Provjera znanja:

– pisani test iz poznavanja Zakona o zaštiti prirode i Plana upravljanja PP Papuk

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr) u sekciji Temeljni dokumenti JU PP Papuk

 

PRAVILA TESTIRANJA

  1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.
  2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.

Molimo ponesite kemijske olovke.

  1. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.
  2. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:

– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama

– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva

– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje

– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja

Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.

  1. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju odmah po objavi rezultata na dan održavanja testiranja. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.
  2. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.
  3. Ravnatelj JU PP Papuk donosi Odluku o imenovanju kandidata na temelju rezultata provedenog natječaja.
  4. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.
  5. Kandidt/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.