Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 33/2019 od 20. ožujka 2020. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk objavljuje Poziv na testiranje kandidatima/kandidatkinjama koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja
Za radno mjesto:
- Stručni suradnik za marketing i prodaju:
R.br. | Inicijali (Ime i prezime) | Datum rođenja |
1. | N.E. | 06.10.1989. |
2. | D.R. | 30.12.1966. |
3. | M.S. | 09.11.1968. |
4. | V.M. | 12.10.1984. |
5. | J.M. | 05.08.1987. |
DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA:
Srijeda, 27. svibnja 2020. godine
Prema rasporedu:
9:00 – 09:15 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk | Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
09:15 – 09:45 | Provjera znanja:
– pisani test iz poznavanja Zakona o zaštiti prirode i Plana upravljanja PP Papuk |
Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46 |
Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr) u sekciji Temeljni dokumenti JU PP Papuk
PRAVILA TESTIRANJA
- Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.
- Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.
Molimo ponesite kemijske olovke.
- Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.
- Za vrijeme testiranja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje
– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja
Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.
- S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju odmah po objavi rezultata na dan održavanja testiranja. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.
- Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.
- Ravnatelj JU PP Papuk donosi Odluku o imenovanju kandidata na temelju rezultata provedenog natječaja.
- Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.
- Kandidt/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.