Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 67/2020 od 10. lipnja 2020. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk objavljuje
POZIV ZA TESTIRANJE KANDIDATIMA/KINJAMA
koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u „Narodnim novinama“, broj 67/2020 od 10. lipnja 2020. godine.
Testiranja će se provoditi za sljedeća radna mjesta:
1. stručni suradnik – biolog:
Redni broj | Inicijali | Datum rođenja |
---|---|---|
1 | M.B | 12.1.1988. |
2. čistačica:
Redni broj | Inicijali | Datum rođenja |
---|---|---|
1 | B.O | 29.3.1980. |
2 | I.P | 28.9.1990. |
3. djelatnik na održavanju staza i puteva:
Redni broj | Inicijali | Datum rođenja |
---|---|---|
1 | I.M. | 18.07.1967. |
2 | F.J. | 21.02.1963. |
3 | D.G. | 10.07.1990. |
4 | H.V. | 09.12.1985. |
5 | M.P | 27.11.1990. |
6 | V.M. | 17.02.1977. |
7 | L.T. | 20.09.1996. |
8 | J.B. | 17.03.1992. |
9 | K.P. | 20.03.1991. |
10 | M.K. | 26.05.2000. |
11 | P.V. | 30.08.1995. |
12 | K.V. | 01.07.1981. |
13 | J.P. | 26.04.1999. |
14 | D.D. | 07.12.1958. |
15 | Đ.Š. | 14.1.1982. |
DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA:
UTORAK, 30. lipnja 2020. godine
Posjetiteljski centar „Eko – točka Jankovac“, Park šuma Jankovac
Prema rasporedu za sljedeća radna mjesta:
1. stručni suradnik – biolog – 1 izvršitelj/izvršiteljica na neodređeno vrijeme
2. čistačica – 1 izvršitelj/izvršiteljica na neodređeno vrijeme
08:45-09:00 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk | Posjetiteljski centar „Eko – točka Jankovac“, Park šuma Jankovac |
09:00-09:30 |
Provjera znanja: – za radno mjesto čistačica: |
Dvorana, I kat |
3. djelatnik na održavanju staza i puteva – 1 izvršitelj/izvršiteljica na neodređeno vrijeme:
09:30-09:45 | Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk | Posjetiteljski centar „Eko – točka Jankovac“, Park šuma Jankovac |
09:45-10:15 | Provjera znanja:
– pisani test iz poznavanja sadržaja Plana upravljanja PP Papuk |
Dvorana, I. kat |
Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja za sva radna mjesta dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr).
PRAVILA TESTIRANJA
1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.
UPOZORENJE:
Kandidati/kinje koji dođu nakon predviđenog sata za dolazak u zgradu JU Park prirode Papuk, neće moći pristupiti testiranju.
2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.
Molimo ponesite kemijske olovke.
3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.
4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje
– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja
Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.
5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju. O mjestu i vremenu održavanja razgovora (intervjua) kandidati koji ostvare potrebni broj bodova na pismenom testiranju biti će obavješteni na dan održavanja testiranja putem web stranice. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.
6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.
7. Ravnatelj donosi odluku o odabiru kandidata/kinja za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2. i 3., a Upravno vijeće JU PP Papuk za radno mjesto pod rednim brojem 4.. Izabranim kandidatima dostavlja se odluka o odabiru, radi dostave uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta kao i svim kandidatima prijavljenim na javni natječaj. Nakon dostave uvjerenja ravnatelj sa odabranim kandidatima/kinjama sklapa ugovor o radu.
8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.
9. Kandidat/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.