KOMISIJA  za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“, broj  30/2023 od 15. ožujka 2023. godine za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk raspisuje

POZIV ZA TESTIRANJE KANDIDATIMA/KINJAMA

koji su podnijeli/e pravovremene i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u javnu službu u JU Park prirode Papuk, objavljenog u

Narodnim novinama“, broj 30/2023 od 15. ožujka 2023. godine

za radno mjesto:

1. Čuvar/ica prirode III. vrste na neodređeno vrijeme – 4 izvršitelja

R.br.

Inicijali (Ime i prezime)

Datum rođenja

1.

B.T.

26.09.1996.

2.

M.S.K.

14.03.1980.

3.

D.G.

10.07.1990.

4.

H.G.

19.05.1980.

5.

D.C.

16.08.1984.

6.

T.P.

24.09.1991.

7.

M.N.Č.

22.05.1981.

8.

K.M.

13.03.1979.

9.

G.M.

26.03.1965.

10.

N.M.

06.08.1977.

11.

D.LJ.

30.11.1973.

12.

M.K.

10.01.1988.

13.

M.P.

27.09.1991.

14.

M.Č.

13.03.1996.

15.

I.V.

18.10.1978.

16.

P.R.

04.12.1997.

17.

D.M.

30.10.1984.

18.

N.I.

16.05.1997.

19.

R.Z.

15.03.1994.

20.

M.K.

23.08.1983.

21.

D.Č.

07.08.1999.

22.

D.J.

09.11.1993.

23.

S.P.

18.10.1984.

24.

I.D.

01.02.1988.

25.

Ž.J.

30.10.1966.

26.

I.Đ.

24.10.2001.

Stručni referent vodič – edukator na neodređeno vrijeme – 1 izvršitelj

R.br.

Inicijali (Ime i prezime)

Datum rođenja

1.

M.P.

13.08.1983.

2.

H.G.

19.05.1980.

3.

N.I.

16.05.1997.

4.

M.P.S.

01.05.1991.

5.

K.M.

13.03.1979.

6.

S.B.T.

28.03.1991.

7.

M.S.K.

14.03.1980.

8.

I.B.

30.08.1984.

9.

I.G.

18.08.1988.

10.

Ž.J.

30.10.1966.

Stručni referent vodič – edukator na određeno vrijeme (stalni sezonac) – 3 izvršitelja

R.br.

Inicijali (Ime i prezime)

Datum rođenja

1.

H.G.

19.05.1980.

2.

N.I.

16.05.1997.

3.

M.P.S.

01.05.1991.

5.

M.B.

07.09.1996.

6.

I.G.

18.08.1988.

Stručni voditelj – rukovoditelj odjela stručnih poslova (mandatno razdoblje) – 1 izvršitelj

R.br.

Inicijali (Ime i prezime)

Datum rođenja

1.

G.R.

19.06.1971.

2.

D.M.

11.08.1968.

DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA: 12. travnja 2023. godine (srijeda)

Za radno mjesto Stručni referent vodič – edukator na neodređeno vrijeme – 1 izvršitelj:

Vrijeme Aktivnost Lokacija
08:45 – 09:00 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46
09:00 – 09:30 Provjera znanja:
– pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19 i 127/19

https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode

2. Plan upravljanja Parkom prirode Papuk

https://pp-papuk.hr/plan-upravljanja-pp-papuk.pdf

www.pp-papuk.hr

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Stručni referent vodič – edukator na određeno vrijeme (stalni sezonac) – 3 izvršitelja

Vrijeme Aktivnost Lokacija
09:30 – 09:45 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46
09:45 – 10:15 Provjera znanja:
– pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19 i 127/19

https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode

2. Plan upravljanja Parkom prirode Papuk

https://pp-papuk.hr/plan-upravljanja-pp-papuk.pdf

www.pp-papuk.hr

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Stručni voditelj – rukovoditelj stručnih poslova (mandatno razdoblje) – 1 izvršitelj

Vrijeme Aktivnost Lokacija
09:30 – 09:45 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46
09:45 – 10:15 Provjera znanja:
– pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19 i 127/19

https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode

2. Plan upravljanja Parkom prirode Papuk

https://pp-papuk.hr/plan-upravljanja-pp-papuk.pdf

www.pp-papuk.hr

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

DATUM ODRŽAVANJA TESTIRANJA: 14. travnja 2023. godine (petak)

Za radno mjesto Čuvar prirode III. vrste:

kandidati od rednog broja 1 – 13

Vrijeme Aktivnost Lokacija
08:45 – 09:00 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46
09:00 – 09:30 Provjera znanja:
– pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19 i 127/19

https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode

2. Plan upravljanja Parkom prirode Papuk

https://pp-papuk.hr/plan-upravljanja-pp-papuk.pdf

www.pp-papuk.hr

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

kandidati od rednog broja 14 – 26

Vrijeme Aktivnost Lokacija
09:30 – 09:45 Dolazak kandidata/kinja u JU Park prirode Papuk Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46
09:45 – 10:15 Provjera znanja:
– pisani test iz poznavanja sljedećeg sadržaja:

1. Zakon o zaštiti prirode, NN 80/13 , 15/18, 14/19 i 127/19

https://www.zakon.hr/z/403/Zakon-o-za%C5%A1titi-prirode

2. Plan upravljanja Parkom prirode Papuk

https://pp-papuk.hr/plan-upravljanja-pp-papuk.pdf

www.pp-papuk.hr

Upravna zgrada JU PP Papuk u Velikoj, Stjepana Radića 46

Napomena: potrebna dokumentacija za provedbu testiranja dostupna je na stranicama Narodnih novina i službenoj web stranici JU PP Papuk (www.pp-papuk.hr)

PRAVILA TESTIRANJA

1. Po dolasku kandidata/kinje od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radna mjesta za koje se obavlja testiranje, ne mogu pristupiti testiranju.

2. Po utvrđivanju identiteta, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuću dvoranu gdje će se održati testiranje.

Molimo ponesite kemijske olovke.

3. Testiranje se sastoji od pisanog testa koji sadrži ukupno 10 pitanja. Za svaki točan odgovor dodjeljuje se 1 bod. Smatra se da u kandidati/kinje zadovoljili/le na testiranju ako su za ostvarili najmanje 6 bodova.

4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:

– koristiti se bilo kakvo literaturom odnosno bilješkama

– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva

– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje

– razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja

Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. ovih Pravila bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov/a rezultat neće Komisija neće priznati niti ocijeniti.

5. S kandidatima/kinjama koji/e su zadovoljili/e na testiranju bit će održan razgovor/intervju odmah po objavi rezultata na dan održavanja testiranja. Komisija kroz razgovor (intervju) s kandidatima/kinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata/tkinje za rad u javnoj službi. Rezultati razgovora (intervjua) boduju se na isti način kao i testiranje, tj. svakom pojedinom kandidatu/tkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 0 do 10.

6. Nakon provedenog testiranje i razgovora (intervjua), Komisija utvrđuje rang – listu kandidata/kinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Zapisnik o provedenom postupku, koji s rang – listom kandidata/kinja dostavlja ravnatelju ustanove.

7. Ravnatelj JU PP Papuk odnosno Upravno vijeće JU PP Papuk donosi Odluku o imenovanju kandidata na temelju rezultata provedenog natječaja.

8. Svi kandidati/kinje prijavljeni/e na javni natječaj imaju pravo uvida u rezultate i dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.

9. Kandidt/kinja koji/a nije zadovoljan/na odlukom o odabiru izabranog/e kandidata/kinje, može podnijeti tužbu nadležnom Upravnom sudu u zakonskom roku.