Proteklog vikenda svi putevi vodili su u Veliku i svi koji su željeli spojiti ugodno s korisnim nisu propustili priliku da prisustvuju ovoj tradicionalnoj manifestaciji.
Jubilarni 10. „Najduži stol u Hrvata“ organiziran od strane Turističke zajednice općine Velika i tamošnjeg KUD-a „Ivan Goran Kovačić“ i ove je godine bio izuzetno dobro posjećen i bogat.
Na stolu dugom 850 metara među 500 sudionika i 160 izlagača, svoje mjesto pronašao je i Park prirode Papuk i izazvao veliku pozornost posjetitelja svih dobnih skupina.
JU Park prirode Papuk u sklopu spomenute priredbe održao je svoj Geo festival kojim je promoviran hvale vrijedan projekt „Geopriče UNESCO geoparka“, a na poseban način istaknut je novi vizualni identitet „100% Papuk“ te slogan „S gore koja pamti more“.
Svrha novog vizualnog identiteta je poticanje lokalnog stanovništva na proizvodnju prehrambenih proizvoda, suvenira i usluga, a vjerujući da nikad nije prerano za buđenje svijesti o važnosti domaćeg proizvoda, za glavne sudionike izabrani su učenici veličke osnovne škole.
U suradnji s agencijom „E Dizajn“ organiziran je cooking show na kojemu su spomenuta djeca, podijeljena u dvije skupine, dobila priliku za izradu svog prvog pekmeza i domaćih kolača.
Sve se odvijalo pod budnim okom gospođe Antonije Zelenike koja je ovom prigodom predstavila i svoje proizvode. Nakon što su svladali kulinarske izazove koji su stavljeni ispred njih, svih 32 mališana primili su svoje diplome i zadovoljno krenuli u nove pobjede.
„U suradnji s lokalnom samoupravom razvijamo turizam, a ljudi sve više prepoznaju potencijale ovog podneblja i ovim putem ih pozivam da iskoriste priliku koje im novi vizualni identitet (logo) pruža“ – izjavio je Alen Jurenac, ravnatelj Parka prirode Papuk.
U nadi da će i ovaj događaj iznjedriti što više proizvoda s potpisom Papuka, Park prirode spremno iščekuje novu prigodu za doprinos lokalnoj zajednici i isticanje privilegija koje im pruža život podno Papuka.